ЗАСІДАННЯ 3
Тема: "Шляхи використання ІКТ в практиці мовно-літературної освіти".
1 Консультації. Особливості вивчення російської мови, літератури, світової літератури у ІІ семестрі 2011-2012 н.р.
2 Рекомендації щодо планування уроків російської мови для 11 класів шкіл з українською мовою навчання.
3 Практика впровадження ІКТ на уроках російської мови та літератури, світової літератури.
4 Творчі звіти вчителів, які атестуються на присвоєння (відповідність раніше присвоєній) вищої категорії та педагогічного звання "старший вчитель".
5 Підсумки РМО. Памятка вчителю щодо використання ІКТ в практиці мовно-літературної освіти.
Література:
1 Давидюк Л. Календарно-тематическое планирование уроков русского языка для 11 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке (курс 1-11) / Л. Давидюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - №10.
2 Інформує міністерство. Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011-2012 н.р. // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - №10.
Методичні рекомендації:
1 При плануванні навчально-виховного процесу на ІІ семестр 2011-2012 н.р. керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011-2012 н.р., рекомендованими МОН України від 09.06.2011.
2 В процесі планування календарно-тематичних планів на ІІ семестр 2011-2012 н.р. в навчальних закладах з українською мовою навчання використовувати надані рекомендації щодо планування уроків російської мови для 11 класів.
3 З метою розвитку творчої особистості, підготовки учня як мовної особистості продовжувати впроваджувати у практику викладання російської мови та літератури сучасні технології.
4 Працювати над удосконаленням культури мовлення.
5 Працювати над постійним підвищенням якості викладання російської мови, літератури та світової літератури як засобу підвищення ефективності уроку, професійної майстерності вчителя.